All over the place

Helst av allt skulle jag vilja vara ute med mina tjejer just nu. Sjukt vad konstigt det känns att inte vara med dom, men det är väl lika bra att vänja sig för stunden, blir ju ett tag innan vi dansar inne på le Grand tillsammans igen.
Får tänka att det faktiskt är sjukt värt det och jag hoppas dom kommer ner och hänger med mig i sommar lite ändå.
Nu bara nio timmar kvar innan vi åker till Arlanda, sjukt nervös faktiskt. Haha brukar inte vara det men nu så.. Sinnes mycket känslor när man säger hejdå till alla och man undrar lite inombords varför man gör detta mot sig själv. Kanske för att jag kommer få en grym sommar, det vet jag ju. Lika bra att se till att det blir morgon så man kan åka iväg någon gång! Puss

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar sötis =)

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Om du har en e-mail: (publiceras ej)

Kanske en egen blogg?

Ett litet meddelande tack,

Trackback
RSS 2.0