Snart Side!

Hej alla där hemma! Lite dålig uppdatering från min sida, i know, men så blir det när man går i skolan hela dagarna. Som tur är har man lite pauser då man får gratis glass, äta buffé tre gånger om dagen och ligga i solen vid poolen. Så man överlever! Ändå är jag sjukt taggad på att flytta härifrån, och imorgon är det dags. Side är mitt nya hem, tillsammans med mitt team och teamet som ska jobba i resten av side (eftersom mitt team bara kommer vara på ett hotell sen under säsongen). Riktigt härliga människor, och området ser riktigt grymt ut så hoppas det blir bra. Dessutom har vi privat gym på området, så ni där hemma som håller på och tränar som galningar (elin och lovisa!) jag kommer faktiskt också vara fit i sommar!
Ikväll är det dags för galamiddag för att fira att det är sista kvällen innan alla åker ut till sina destinationer, och sedan har vi cabaretshows som vi fixat. Intressant hur det ska gå haha. Men alltid kul att bjuda på sig själv, right? Så nu tänkte jag packa lite, det lilla jag orkat packa upp under den här veckan, och sen börja fixa mig för ikväll. Tänkte lägga upp en fin bild här nere från solen men orkade inte, så skaffa instagram så får ni se bilder där istället!
Puss

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar sötis =)

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Om du har en e-mail: (publiceras ej)

Kanske en egen blogg?

Ett litet meddelande tack,

Trackback
RSS 2.0