So here we go

Så var det snart dags. Mindre än ett dygn kvar innan jag lämnar Eskilstuna och Sverige för den här gången. Helt sinnes att tänka sig. Fattar det fortfarande inte. Men imorgon när jag står på arlanda lär det ju make little more sense. Efter önskan av mina söta små vänner har jag i alla fall bestämt mig för att börja blogga så dom ska kunna få hänga med på allt jag gör där nere i Turkiet (vilket lär vara att jobba 24/7 typ..) Men varsågod, enjoy, jag lovar att försöka uppdatera riktigt ofta!

Nu är det dags för att fortsätta med packning och allt annat som ska fixas. För jag vill inte ha någon mer dålig erfarenhet av att missa plan. Been there, done that. Puss!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar sötis =)

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Om du har en e-mail: (publiceras ej)

Kanske en egen blogg?

Ett litet meddelande tack,

Trackback
RSS 2.0