Pics äntligen

Den 7e april kom vi till Turkiet och flyttade in på Eftalia Aqua, ett av våra hotell som ligger i Incekum (mellan Side och Alanya) Där hölls guideakademin i 10 dagar med alla nya guider från alla olika destinationer
Närheten till Alanya utnyttjades ju självklart med ett antal utekvällar. Här på väg i taxin in till stan, älskar bilden, tycker den ser ut som "hej här är jag och runt mig har jag samlat alla mina vänner, ser ni vad populär jag är?" hahaha.
Sen besökte vi ju självklart Side också, staden som nu är vårt hem det närmsta halvåret! Urmysigt, blev kär direkt i den gamla stan som är liten och turistig, precis lagom sådär. Dessutom sinnesgoda restauranger!
Flyttade in i Side Garden Recidence, bor här själv i en typ trea eller något (vet inte hur man räknar) med två badrum och två stora balkonger (en takterass). Och det här är då utsikten på kvällen när vi kom. Som det ser ut nu så får jag på lördag en eller två roommates också som flyttar in i det andra sovrummet.



Har massa mer bilder men måste göra mig klar för middag nu, assugen. Puss!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar sötis =)

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Om du har en e-mail: (publiceras ej)

Kanske en egen blogg?

Ett litet meddelande tack,

Trackback
RSS 2.0