welcome to my crib

Man märker vilket busy liv jag lever när man ser mellanrummen mellan inläggen.. En ledig i veckan och dom dagar man jobbar då jobbar man verkligen hela dagen. Fast än så länge är det inte direkt tunga saker vi gör haha, igår bestod arbetsdagen av att åka på jeepsafari upp i bergen hela dagen. Sjukt roligt. Men på lördag natt börjar det på riktigt för mig, då har pw öppnat och först ska jag skicka iväg några andra gäster från side hem, sen på söndagen blir det att välkomna ett arlandaflyg till Turkiet! Är sjukt taggad men kommer säkert dö av nervositet innnan.
Måste nämnas också att jag nyss satte igång en tvättmaskin själv för första gången någonsin... Plus en diskmaskin för några dagar sen! Har också lärt mig att laga äggröra så känner mig som en äkta hemmafru haha
Nu måste jag ut i solen igen efter en liten lunchpaus, men ska försöka lägga in lite bilder ikväll, vet ju själv att det är sämst att läsa utan bilder.. Men har ju inte världens snabbaste internet. Men innan vi drar in till Side för middag ikväll (man kommer definitivt inte behöva laga så mycket mat under säsongen) så ska jag försöka hinna med att lägga upp några så ni får se lite bättre hur jag har det!
Nu: 30 grader, poolen och en bra bok

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar sötis =)

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Om du har en e-mail: (publiceras ej)

Kanske en egen blogg?

Ett litet meddelande tack,

Trackback
RSS 2.0